כפר נופש בקיסריה

כפר נופש בקיסריה – חלום שאפשר להגשים!

במיוחד בתקופת הקיץ, רבים הם הישראלים התרים אחרי מקומות נופש וישנם רבים כאלה החל מהצפון, המרכז והדרום. מדובר על צימרים , בתי מלון ובתי מלון בוטיק. אולם לנו יש המלצה חמה על מקום מיוחד במינו ברמה אחת מעל כולם – כפר נופש בקיסריה הממוקם אל מול נופים מרהיבים, בין היפים ביותר במדינה.

מה בכפר הנופש?
כפר נופש בקיסריה הינו מקום מיוחד במינו שופע אטרקציות שונות הן למבוגרים והן לילדים. כפר נופש בקיסריה בו יש אולמות כנסים, ואולמות ספורט. יש לו חוף ים נקי, מרכז כושר, בית כנסת, שטחי דייג, מוצעים קורסי שייט, מגרשי משחקים לילדים, מזנון חוף, מסלולי הליכה ומסלולי רכיבה על אופניים וככלל מדובר על מקום משופע צמחייה, דשאים ושטחים פתוחים.

בכפר הנופש ניתן למצוא את כל מה שמבטיח חופשה מהנה, מרגיעה, מרעננת ואיכותית!

למה לנפוש דווקא בקיסריה?
ובכן למה דווקא קיסריה? מן הסיבה הפשוטה, קיסריה היא אחד היישובים הכי אטרקטיביים בארץ, יישוב איכותי ויוקרתי.

יש בו שפע מגרשי גולף. קיסריה ממוקמת במיקום מעולה בארץ, במרחק נסיעה קצר מיישובי הצפון או יישובי המרכז, אבל גם תושבי הדרום מוזמנים לבוא ולבלות. בקיסריה אין ספור אטרקציות כמו האמפיתיאטרון והעתיקות, חופי ים מרהיבים ביופיים, לצידם מסעדות גורמה, בתי קפה וחנויות המוכרות מזכרות. בקיסריה שורר אקלים נעים לאורך כל ימות השנה, וככלל מדובר על מקום המציע חוויה קצת שונה.

כפר נופש איכותי
מרכז ימי קיסריה מציע כפר נופש איכותי ברמה שלא הכרתם עם חדרי הארחה מפנקים במיוחד. כל חדרי ההארחה מתאימים לזוגות אוהבים אשר רוצים לחמוק מהשגרה, למשפחות עם ילדים וקבוצות מאורגנות. כל חדר הוא עולם ומלואו של פינוקים והם מעוצבים בסגנון חמים וכפרי. בחדרי האירוח חדרי שינה מעוצבים בטוב טעם עם מיטות נוחות וגדולות, יש פינות ישיבה, פינת קפה, פינת גריל כך שניתן להביא בשרים ולהכינם על האש. יש חדר אמבט מאובזר, חדר שירותים מאובזר, טלוויזיה מחוברת לערוצי לווין, אינטרנט אלחוטי ומיזוג לאורך כל ימות השנה. אז מה צריך יותר הבן אדן בשביל ליהנות מחופשה בלתי נשכחת?

מוזמנים לקרוא בנוסף:
חדרי אירוח על הים